Appiukko on pelottava

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Appiukko on pelottava

ViestiKirjoittaja Xena » 06 Syys 2011 09:50

Olemme seurustelleet nyt kolmisen vuotta avopuolisoni kanssa ja asumme hänen vanhempiensa maatilaalla, samassa talossa kuin vanhemmat. Tarkoitus on tehdä sukupolvenvaihdos vuoden-kahden sisällä, ja ensi kesälle meillä on suunnitteilla häät. Tarkoituksena siis on että appivanhemmat jäävät tilan toista taloa asuttamaan ja me remontoime toisen jamuutamme siihen.

Nyt kuitenkin olen alkanut miettiä miten pärjään samassa pihapiirissä appivanhempien kanssa. Anoppi on ihan mukava - tosin emme mitään bestiksiä varsinaisesti ole, mutta kuitenkin hän on ihan ok. Appiukko on tässä vuosien saatossa tullut oudommaksi ja oudommaksi. Aluksi hän vaikutti normaalilta, sitten pikkuhiljaa huomasin hänen olevan outo ja tekevän outoja rituaaleja. Esim. ulkosaunaan mennessään hän käy kolme kertaa saunalla ennen kuin menee sisälle. Aina siihen on joku ""syy", samppoo jäi, pyyhe jäi jne, mutta minä en uskon noihin syihin. Hän jättää pieniä hiekkakasoja eri paikkoihin taloa, ja kerran löysin jonkun oudon kirjeen hänen käsialaansa, jossa kehotettiin tunkeutujia häipymään hänen talostaan *tok* Ahdistun kun näen hänen kuljeskelevan talossa ja kuulen hänen hiippailunsa ympäriinsä, välillä hän tuijottaa jossain muka "piilossa" minua. Puistattavaa *ounou*

Avokille yritin varovasti asiasta vihjata mutta hän kuittasi asian sanomalla että "no ukko nyt on aina ollut outo". Minusta liian outo. Pakostikin mietin mitä elämästä tulee, appivanhemmat ovat vielä kohtuullisen nuoria, ei kuuttakymmentäkään, ja hyvässä lykyssä asutaan samassa pihassa vielä yli 20v... *kurk*
Xena

Re: Appiukko on pelottava

ViestiKirjoittaja Eltaka » 06 Syys 2011 21:07

Kuulostaapa todella oudolta! *ounou* Toi saunajuttu kuulostaa joltain pakkoneuroosilta, mistä vaan ei pääse eroon kuin ehkä jossain terapiassa.. Ei vaan osaa lopettaa jotain tai on jotenkin taikauskoinen niin ettei uskalla tehdä asioita erilailla ettei vaan tapahdu mitään pahaa. Mä oon siinä mielessä outo, et jos näen mustan kissan niin mun on pakko sylkästä olan yli.. Joku ihme päähänpinttymä! *tok* Auttaa en nyt kyllä osaa.. *why^
Eltaka

Re: Appiukko on pelottava

ViestiKirjoittaja Paula » 14 Heinä 2013 11:29

Tää on paha... Monilla ihmisillä on enemmän ja vähemmän pakottavia rutiineja joista ei voi luopua ja joista ei pääse eroon vaikka haluaisikin. Kuitenkin vain harvalla on oikeasti jotain vikaa, jota kannattaisi pelätä.

En kyllä osaa neuvoa yhtään muuten kuin että seuraa tilannetta, luulisi että hän on vain ihan tavallinen ukkeli. Tai siis toivon niin *green*

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 14 Heinä 2013 11:29
Paula
Valvoja

Paluu VAPAA SANA!