Ypäjä- sarja

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Ypäjä- sarja

ViestiKirjoittaja Katja » 20 Tammi 2013 00:03

Oletteko katsoneet? Itse olen kaksi jaksoa nyt katsonut ja jostain syystä en ole kovin vakuuttunut.. olisin kuvitellut että kyseisestä aiheesta vois tehdä jotain parempaakin ja kyllä mua vähän toi nuorisokin ihmetyttää :P
Katja
Valvoja

Re: Ypäjä- sarja

ViestiKirjoittaja SannaS » 20 Tammi 2013 00:13

En ole katsonut enkä aio katsoa. silloin kun itse olin Ypäjällä koulussa, me katsottiin sellasta sarjaa kuin "Lämminveriset", joka oli kuvattu myös Ypäjällä. Meillä oli se nauhalla ja renkutettiin sitä niin paljon edestakaisin että osattiin vuorosanatkin ulkoa ;D
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja villavilla » 20 Tammi 2013 00:42

Katja kirjoitti:ja kyllä mua vähän toi nuorisokin ihmetyttää :P

Me miehen kanssa tämän viikon jakso katottiin ja meistä se oli ihan ok. Siis sellanen, että voidaan sarjaa jopa vähän seuratakin (mutta ei niin innolla, että esim nauhotettas). Mutta mehän eletäänkin ihan arkeakin tuon nuorison kanssa ;) ;)
villavilla

ViestiKirjoittaja Katja » 20 Tammi 2013 00:57

Mä katoin kanssa aikoinaan Lämminverisiä ^jesh^

Kai tossa "Ypäjässä" on pyritty jonkinlaiseen viihteellisyyteen, mutta kyllä se mun mielestä on vähän kyseenalaista mainosta k.o. oppilaitokselle. Ehkä mä oon sit vähän tiukkis :P
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Katja » 27 Tammi 2013 01:08

Mun täytyy myöntää, että kritiikistä huolimatta oon kokuttunut tohon sarjaan :oops: enää kaks jaksoa kattomatta ;) Loppujen lopuksi on ihan mielenkiintoista seurata tuota touhua ja ymmärrän toisaalta, että sarjassa pitää olla muutakin kuin pelkkää hevoshommaa, että katsojina olisi muitakin kuin hevosihmisiä.

Vähän vaan huvittaa noi joidenkin asenteet. Esimerkiksi kun se Pinja 16 v. pääsi, tai joutui työharjoitteluun Kyralle Englantiin, niin oli "ihan kiva, mutta mielummin oisin mennyt jollekin esteratsastajalle.." . No öh, vaikka olisikin itse kiinnostuneempi esteratsastuksesta, niin kyllä mun mielestä on aika hieno juttu päästä Kyralle harjoitteluun, enkä kyllä siitä valittaisi *what*
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja tilhi » 27 Tammi 2013 11:01

No kato, esteratsastajat on yleensä miehiä nii tottahan ton ikäset sellasen luo ennemmin haluaa mennä ku jonku naistuupparin... ;) Jos vaikka sais muutaki ku hevosopetusta! ;D
tilhi

ViestiKirjoittaja rinsessa » 26 Huhti 2013 13:24

tilhi kirjoitti:No kato, esteratsastajat on yleensä miehiä nii tottahan ton ikäset sellasen luo ennemmin haluaa mennä ku jonku naistuupparin... Jos vaikka sais muutaki ku hevosopetusta!

No mut onhan Kyrankin luona RiTShaad. Tosin se taitaa olla ihan kunnollinen mies.

Kauheen matala ääni sillä Kyralla :P

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 26 Huhti 2013 13:24
rinsessa

Paluu VAPAA SANA!