Näetkö toistuvasti joitain tiettyjä unia?

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Näetkö toistuvasti joitain tiettyjä unia?

ViestiKirjoittaja rulla » 12 Marras 2012 23:12

Mulla on tietyt unet jotka toistuu aina vaan. Joitain näen stressaavissa tilanteissa tai hankalina aikoina ja uskonpa että kuukautiskierrollakin on jotain vaikutusta.Oviksen aikaa tulee aina ihan villejä unia *enkuli*
rulla

Re: Näetkö toistuvasti joitain tiettyjä unia?

ViestiKirjoittaja SannaS » 13 Marras 2012 07:45

Mä näen monesti unia että
- auto ei jarruta, jos menee jotenkin liian lujaa.... sit kun se pysähtyy niin unet lppuu. -
- hissistä näin nuorempana unta paljon, jäin sinne aina ja se meni ylös ja alas enkä päässyt pois (mulla on hissikammo)
- ulosteista ja vessoista näen unta aina kun on sisäisesti jotenkin paha olo ja kusen niskaan sataminen on pariin kerran tiennyt sitä oikeastikin
- kuolemasta näen monella tavalla unta, joko ruumista, hautajaisista tai niin että tapan jonkun.
- pakenemisunet, olen tappanut jonkun ja pakenen etten joudu vankilaan. olen koko ajan vähällä paljastua
- rotat, inhoan oikeasti rottia ja välillä näen niistä unia että ne menee laumoina
- lasten kadottaminen tai kuolema, esikoinen aina hukkuu ja toinen jää auton alle tai katoaa. Kolmas ei ole vielä kuollut unessa.
- panttibvankeus. Joudun panttivangiksi ja yritän miellyttää sieppaajaa ja miettiä miten pääsen pois.

Yhdestä hautausmaasta olen monesti nähnyt unta, sitten kesällä käytiin Turussa hautausmaalla, ja se yksi kohta oli ihan kuin mun unesta *kurk*
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja AnneH » 13 Marras 2012 08:58

Mua ja lapsia jahtaa karhu tai joku muu hirviö, yleensä silloin työstän alitajuisesti jotain ahdistavaa. Noita unia ei olekaan tullut pitkään aikaan..
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katja » 15 Marras 2012 12:20

Muakin jahtas unissa ennen karhu. Sit kerran näin unta, että olin jossain metsässä ja siellä oli jotain pelottavaa ja sitten karhu tulikin auttamaan mua. Mä nousin sen selkään ja se laukkas hirmuista kyytiä sieltä metsästä pois. Sen jälkeen en muista että ois ollut karhuja unissa.

Noita unia, jossa jan autoa ja jarrut ym. häviää mä näin myös aiemmin paljon. Kyseessä oli yleensä joku iso auto, bussi tai vastaava ja sit mä ajoin sitä lapsuuteni kotitiellä ja jarrut ja ohjaus ei toiminut. En muista päättyikö se uni koskaan jotenkin, mutta muistan vaan se tunteen kun se auto lähti kiihymään alamäessä ja mä tajusin, että en voi millään tapaa vaikuttaa siihen mitä tapahtuu.

Niin kauan kun muistan, olen nähnyt unia, joissa mun täytyis ehtiä jonnekin, yleensä kouluun, ratstastustunnille tai johonkin reissuun ja on hirveä kiire ja mä en löydä mistään mitään mitä piti ottaa mukaan. Yleensä en löydä edes vaatteita päälleni.

Toinen säännöllisesti toistuva uni on sellainen jossa mä olen mun lapsuuden kodissa ja menen talliin ja tajuan, että siellähän se mun hevonen edelleen on ja kukaan ei ole muistanut hoitaa sitä aikoihin. Sitten ryntään katsomaan kaikki kanit ja marsut ja muut ja kaikki ovat ilman ruokaa ja nälkiintyneinä, mutta hengissä :shock: Kerran samassa unessa olin muka ällistynyt, että miten tää mun hevonen voi olla täällä kun sehän on jo kuollut ja olin muka hirmu iloinen, että hevonen onkin elossa. Sitten otin sen tallista ulos ja se olikin täynnä sellaisia ihme haavaumia ja hädissäni soitin eläinlääkärille. Sitten vasta tajusin, että eihän ne ole mitään haavoja, vaan hevonen olikin alkanut maatua, kuten kuollut eläin. Se oli kamala uni *surkea*
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Vieras » 23 Huhti 2013 13:02

Juu sellaista että en löydä paikkaa mihin piti mennä.

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 23 Huhti 2013 13:02
Vieras

Paluu VAPAA SANA!