Miiten käytätte chilipaprikaa?

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Miiten käytätte chilipaprikaa?

ViestiKirjoittaja chilichili » 29 Syys 2012 00:38

Naapuri toi mulle kasan itse kasvatettuja punaisia chilipaprikoita, siis tollaisia päälle kymmenen senttisiä. Mihin noita kannattaisi käyttää?
chilichili

Re: Miiten käytätte chilipaprikaa?

ViestiKirjoittaja Paula » 29 Syys 2012 01:10

Kaikkeen:-):-) oma tekemä salsa on taivaallisen hyvää. Ruokaan kuin ruokaan mausteena. Paras maku tulee jos ottaa siemenet ja sen valkoisen sieltä sisältä pois, silloin suuri osa väkevyydestä häipyy ja aromi pääsee esille.
Paula
Valvoja

ViestiKirjoittaja SannaS » 30 Syys 2012 11:58

Mä syön ihan pelkästään tai lisään ruokaan. Sopii kaikkeen ruokaan, ihan kaikkeen *<3* Esim taivaallista on kasvispaistos johon tulee selleriä, tomaattimurskaa, kesäkurpitsaa, paprikaa, chiliä, herkkusieniä, vähän kermaa ja esim papuja tai mitä ikinä keksiikään. Kaalikeitossa tai munakkaassa ihanaa :P

Meillä on aina jotain chilikastiketta kaapissa kun mä laitan sit miin ruokiin jos muut ei halua.
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katja » 12 Loka 2012 17:48

Laitoin kasviskaalikääryleiden täytteeseen pilkottuna ja tuli kyllä hyvä lisämaku ^jesh^
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja SannaS » 14 Heinä 2013 12:41

Nam. Mä tykkään chilistä kyllä niiiiin paljon, mies aina vinoilee etä mä en varmaan maista mitään, mutta eihän se niin mene! Chili voimistaa ruuan makua ja on aivan parasta :P Mun herkkua on Fatalii Gourmetin Nagasalmiakkitoffee, slurps!

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 14 Heinä 2013 12:41
SannaS
Ylläpitäjä

Paluu VAPAA SANA!