Karppaus

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Karppaus

ViestiKirjoittaja karppinen » 11 Elo 2012 22:48

Karppausbuumi lienee hiipumassa, mutta vieläkö SINÄ karppaat vai karppasitko ollenkaan?

Itse elelin vuoden päivät aika vähillä hiilareilla, samoin mieheni. Nyt on kyllä lipsuttu aika lailla perusruokaan, paitsi pastat, riisit ja perunat meillä aikuisilla jäi kokonaan kai lopullisesti pois kun ei niitä edes tee enää mieli.

Viimeaikoina leivän puputtaminen on taas alkanut jotenkin tökkiä ja jatkuva makeanhimo ärsyttää, niin mietin, että vieläköhän sitä osais karppailla.
karppinen

Re: Karppaus

ViestiKirjoittaja SannaS » 12 Elo 2012 12:48

Mä oon aina enemmän tai vähemmän hyväkarpannut-alakarpannut. Kesällä tosin on tulut syötyä pottua, mutta talvisin en yleensä syö perunaa ollenkaan. Jos tehään pastaa niin tummaa, ja mä yleensä höyrytän vihanneksia kaveriksi. Leipää on mennyt nyt enemmän, mä en yleensä syö juurikaan leipää, ja nyt on sellanen olo että yäk, turvotus-närästys-ällötys. Mut joo, en mä jaksaisi enää lähteä mantelileipä-linjalle, alkaa niin äkkiä tökkimään tiukka karppiruoka, välillä tarvii saada hiilaria kunnolla ;)
SannaS
Ylläpitäjä

Re: Karppaus

ViestiKirjoittaja Katja » 14 Heinä 2013 12:50

Joo, mantelileipiin ei ole paluuta, vaikka se olikin olevinaan loistava idea silloin joskus :D mä tein niitä vielä joskus puol vuotta sitten yhden kerran ja olin ihan *oksu* *oksu*

Leivän ja suklaan (& muiden sokeriherkkujen) puputtamista vois toki vähentää..

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 14 Heinä 2013 12:50
Katja
Valvoja

Paluu VAPAA SANA!