Grillaus

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Grillaus

ViestiKirjoittaja SannaS » 15 Huhti 2012 19:12

Grillikausi avattu :P

Mikä on lempiherkkusi?

Mun täytyy sanoa että kylläpä maistui käristemakkara hyvältä ensimmäistä kertaa vuoteen! *<3*
Muuten tykkään grillata makkaraa, itse marinoituja luomupossun lihoja, herkkusieniä aurajuustolla ja pekonilla, tomaatteja ja muita vihanneksia... Sipulit ja kesäkurpitsat on kanssa hyviä. Nam. Niin ja se halloumijuusto on kanssa hyvää!
SannaS
Ylläpitäjä

Re: Grillaus

ViestiKirjoittaja koo » 15 Huhti 2012 23:17

Grillattu ja hyvin maustettu maissintähkä, nam! Samoiten täytetyt (Koskenlaskijalla!) paprikat, herkkua. Lihaa en ole syönyt öäh viiteen vuoteen? mutta muu perhe niitä kyllä grillaa. Meidän grillikausi alkoi jo kuukausi tai kaksi sitten. :)
koo

ViestiKirjoittaja AnneH » 16 Huhti 2012 07:14

Jooo maissintähkä missä voita ja suolaa.. herkkusienet vuohenjuustotäytteellä.. possun sisäfile... :P
Jaahas, pitäiskö avata kotiterassikausi tänään?
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Noste » 16 Huhti 2012 13:17

Meilläkin vaihdettiin viime viikolla uusi kaasupullo, mutta kautta ei ole vielä avattu..

Makkaraa, porsaan ulkofilettä (jostain syystä en pidä possun sisäfileestä), kanaa, marinoitua paprikaa, Halloumia, pariisin perunoita. Siinäpä ne, tärkeimmät. *green*
Noste

ViestiKirjoittaja Trix » 16 Huhti 2012 14:21

Mä vasta viime kesänä olin tarpeeksi reipas maistaakseni ensi kertaa herkkusieniä (olen aina kammonnut sineiä), ja nehän oli ihan hullun hyviä! Sinne just jotain ihanaa juustoa sisään ja pekoni ympärille, NAM! Ne on siis minun tämänhetkinen suosikki nro 1.

Muuten grillaillaan enimmäkseen vaan makkaraa, maissia ja kesäkurpitsaa. Harvemmin jotain lihoja.

Meillä vielä grillikausi avaamatta, mutta piakkoin pitää kyllä tehdä polku grillikatokselle. :) Tai no, johan ne lumet on kohtapuoliin sulaneet, toivottavasti ainakin.
Trix

ViestiKirjoittaja Terhi » 16 Huhti 2012 16:03

Meillä on grillattu kans jo keskellä täyttä hankea, polku vaan grillikatokseen ja makkarat käristymään :) Pitäiskin tehdä joku päivä noita herkkusieniä ja muutakin, mies on pääasiassa grillaillut muksujen kanssa ja silloin menussa on nakkeja tai makkaraa :)

Kaikki tässä mainitut kuuluu meilläkin grillauseväisiin, mut lisäksi vielä tomaatit joihin on tehty päälle viillot ja tungettu niihin auraa/fetaa tms, suolaa ja pippuria ja folioon paistumaan, on tosi hyviä :)
Terhi

ViestiKirjoittaja eBony » 20 Huhti 2012 11:34

Nuotiomakkara ja tikkupulla talvella. Kesällä kaikki grillatut vihannekset on hyviä, kaveriksi uusia perunoita ja silliä.
eBony

ViestiKirjoittaja MikkoS » 23 Touko 2012 06:49

makkaraa tietysti ja iso tötterö sinappia päälle, siihen vielä kylmä sandels ja dietti välipala on täydellinen
MikkoS

Paluu VAPAA SANA!