Mikä on sinun syysi jättää kirjoittamatta?

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Mikä on sinun syysi jättää kirjoittamatta?

ViestiKirjoittaja syy » 12 Huhti 2012 08:38

Olen tässä seurannut, kuinka monia aiheita luetaan, mutta kukaan ei kirjoita mitään. Välillä paikalla on kymmenen tyyppiä, mutta kirjaintakaan ei uutta tekstiä ole tullut.

Miksi siis et kirjoita?
syy

Re: Mikä on sinun syysi jättää kirjoittamatta?

ViestiKirjoittaja Katja » 13 Huhti 2012 13:08

Mulla on ainakin välillä tapana lueskella viestiketjuja samalla kun imetän lasta. Siinä pystyy helposti lukemaan, mutta kirjoittaminen on aika hankalaa :P samalla mietin että täytyy sitten käydä illalla kun saa lapset nukkumaan kommentoimassa sitä ja tätä ja sitten ei enää muista tai jaksa *what* Pitäis olla joku yhteys että sais ajattelemalla tekstit ilmestymään..joku piuha päästä suoraan koneeseen ;)
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja heh » 20 Huhti 2012 11:31

Muitten kohdalla varmaankin kateus? Ei haluta että tällanen palsta menestyy.

Omalla kohdalla myös käy usein niin ettei ole mitään järkevää sanottavaa.
heh

ViestiKirjoittaja koo » 21 Huhti 2012 10:27

heh kirjoitti:Omalla kohdalla myös käy usein niin ettei ole mitään järkevää sanottavaa.

Kuin myös täälläkin, tai sitten (kuten nytkin) selailen puhelimella enkä jaksa kirjoittaa ja ajattelen, että sitten koneelle kun menen niin vastaan ja se unohtuu. Tuohon olisi hyvä joku toiminto, että voi merkitä ketjun lukemattomaksi vaikka sen olisikin selaillut, ja täten ensi kerralla vierailisi uudelleen siinä ketjussa (toivottavasti tietokoneella) ja voisi sitten kertoa mielipiteensä. Sama on käytössä ainakin niissä sähköposteissa joita minä käytän, ja todennut tarpeelliseksi. :)
koo

ViestiKirjoittaja Paula » 27 Huhti 2012 17:02

Koon kanssa sama... kännykällä luen ja en jaksa pitkiä sepustuksia ja todella harvoin olen koneella.
Paula
Valvoja

ViestiKirjoittaja Trix » 01 Touko 2013 22:06

Olen jaarittelijaluonne enkä osaa vastata lyhyesti. Lapset taas pitää sen verran kiireisenä ettei koneella ehdi istua turhan pitkiä aikoja kerrallaan. Näin on vaan helppo piipahtaa lueskelemassa jotain, mutta vastaamaan ei muka ehdi ruveta. Ja sitten on tietenkin myös se, että ei aina ole mitään sanottavaa.

Sinänsä harmillista ettei tule helpommin kirjoitettua, minusta olisi kuitenkin tosi kiva että tämä palsta olisi eläväinen. Ehkä pitäisi ottaa itseään niskasta. :)

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 01 Touko 2013 22:06
Trix

Paluu VAPAA SANA!