Unisieppari.. kokemuksia??

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Unisieppari.. kokemuksia??

ViestiKirjoittaja Eltaka » 15 Tammi 2012 09:42

Niin, mä alan olla kovin väsynyt meidän kolmivuotiaan tyttären yöheräilyihin ja painajaisiin ja luin jostain tuollaisesta unisiepparista, mikä oli parantanut monen ihmisen yöunia ja vähentänyt painajaisia. Joku inkkareiden keksimä juttu tuo kai on, mut onko kellään kokemuksia moisesta? Mä alan olla niin valmis hommaamaan vaikka tuollaisen kun kaikki muu tuntuu olevan jo kokeiltu ja nähty.. :P
Eltaka

Re: Unisieppari.. kokemuksia??

ViestiKirjoittaja SannaS » 23 Tammi 2012 12:50

Ei ole kokemuksia, mutta jos tuo ei ole kallis niin hommaa ihmeessä! Tuskinpa siitä haittaakaan voi olla. Ja kerro sitten miten kävi!

Lukenut olen joskus siitä mutta siihen perustuu kaikki tieto *why^
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja AnneH » 23 Tammi 2012 14:06

No kertokaahan nyt tännekkin mikä se on??
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SannaS » 23 Tammi 2012 14:08

Tällainen taikakalu :) Lienee jokaisen uskonasia toimiiko se vai ei.
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja AnneH » 23 Tammi 2012 21:40

Okei.. mä taidan lähteä askartelemaan itse tuollaisen, kanan takapuolesta sulkia ja metallilankaa ^jesh^ ^hehhee^
Ei vaan, mulle tuli tuosta unisiepparista mieleen joku kauhuelokuva ^hmm^
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katja » 23 Tammi 2012 22:50

Mulla tai siis meillä on unisieppari, mutta emmäkyllä koe sitä muuksi kuin koristeeksi. Itse asiassa se roikkuu kyllä nyt tuolla ton makkarin seinällä jossa ei edes kukaan nuku :roll:
Anneniinhän sen pitäis kai ollakin itse tehty, niin toimis paremmin, et ei muuta ku kanojen pyllyjä harventamaan ^jesh^
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja SaijaN » 20 Helmi 2012 14:33

Mulla on kans unisieppari makkarissa, tosin koristeeksi sen hommasin, en niinkään sieppaamaan niitä pahoja unia.
Stephen Kingin kirja ainakin on dreamcatcher.. eli unisieppari.. aika hyytävä.. :)
SaijaN

ViestiKirjoittaja ilona » 20 Maalis 2012 13:01

huu... aika hyytävän näköinen (ja kuuloinen) juttu. Mitenkäs ap, hommasitko ko. kapineen? Musta tuo Sannan linkki wikipediaan oli jotenkin niskavilloja nostattava... "hämähäkki-isoäiti (maailmanluoja) kutoi unisiepparin karkottamaan ihmiskunnan pahat unet" buak... hämähäkki??? wat? nojoo, jäisi meillä hämähäkkien kutomat koristeet ehkä pölyttymään kaappiin, mutta pieni taikauskoinen ihminen mussa toisaalta jollain tapaa uskoo, että johonkin tämäkin uskomus perustuu... mutta toimisiko oikeasti tavan tampulan kotona, epäilen...
ilona

Paluu VAPAA SANA!