Tupakin lopetus

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Tupakin lopetus

ViestiKirjoittaja Lappi » 29 Marras 2011 23:37

Muista lopettahneita? Mulla tullee 1kk täyteen 1.12

Laitoin rahhaa jemmaan pikkusen joka askista mitä en ostanu ja tänhään kävin tuhlaamassa ne itteeni, vaatteita :D tulipa hyvä mieli! ja nyt alkaa huomata kuinka pahalle tupakki haisee *what*
Lappi

Re: Tupakin lopetus

ViestiKirjoittaja EddieK9 » 30 Marras 2011 00:07

Voi vitsi, mahtavaa! Kunpa sais itsekin aikaiseksi! *why^
EddieK9
Valvoja

ViestiKirjoittaja SannaS » 30 Marras 2011 07:49

*heippa* Mulla tosin aikaa jo 5v ja 5kk, mutta sitä ennen paloi 15v ihan reippaasti, niin ehti tulla hyvinkin tutuksi ja rakkaaksi kaveriksi tuo tupakka. Ei oo helppoa lopettaa mutta kyllä se kannattaa! Mä voin lohduttaa että viiden vuoen päästä ei tee enää jatkuvasti mieli ^jesh^

Ja tosi hienoa et oot laittanut rahaa säästöön! Mä en oo ikinä saanut aikaseksi...
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Trix » 14 Heinä 2013 23:42

Hienoa, onnittelut! *jppii*

Itse lopetin kolmisen vuotta sitten aika raskaan tupakoinnin (reilu aski päivässä) ja vaikka painoa tuli sen seurauksena hiukka lisää, oli se silti ehdottomasti parhaita päätöksiä mitä koskaan olen tehnyt. Terveys parani painonlisäyksestä huolimatta ja se älytön yskiminen loppui kokonaan. Tietysti pelotteena toimi silloin sekin että äidilläni, vanhalla tervakeuhkolla, todettiin silloin keuhkoahtauma, enkä halunnut moista myös itselleni.

Välillä tupakka tuoksuu edelleen hyvälle jos joku polttaa vieressä, mutta kiusausta ei ole vaikea vastustaa. Unissani poltan toisinaan ja joskus aamuisin on ihan oikeasti kauhea morkkis kun kuvittelen ihan oikeasti taas sortuneeni tupakkaan!

Mutta tsemppiä jatkoon, noin pitkälle kun olet päässyt niin pärjäät varmasti vastakin! Hieno ajatus laittaa rahoja vähän säästöön, en minäkään moista tajunnut ja ne rahat on valuneet sujuvasti muihin turhakkeisiin...

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 14 Heinä 2013 23:42
Trix

Paluu VAPAA SANA!