mistä luopuisit viikoksi?

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

mistä luopuisit viikoksi?

ViestiKirjoittaja holisti » 26 Marras 2011 22:31

Jos olisi pakko luopua viikoksi jostain seuraavasta:
-netti
-kännykkä
-auto
niin mistä luopuisit?
Itse ainakin netistä, mutta koville se varmaan ottaisi. Mua ahdistaa miten nettiriippuvaiseks sitä onkaan tullut :shock:
Pitäis joskus yrittää olla vaikka päivä tai kaks ilman. Puhelimesta en uskaltais luopua ihan sen takia, että sais apua jos tulis joku hätä ja auto on täällä maaseudulla välttämätön mikäli ei aio vain kotona möllöttää.
holisti

Re: mistä luopuisit viikoksi?

ViestiKirjoittaja AnneH » 27 Marras 2011 08:36

Kännykästä! Ei tarvinnut kuin sekuntti miettiä :cool:
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tuovi » 27 Marras 2011 09:08

Netistä luopuminen ei tekisi tiukkaakaan, olen aiemminkin ollut melkeinpä viikkotolkulla ilman, kun en ole jaksanut konetta availla. Puhelimestakin luopuminen on helppoa, saattaa mennä pitkiäkin aikoja, etten sitä tarvitse. Mutta toisaalta se on hyvä olla mukana, jos mitä sattuu. Autoa taas tarvitsen työmatkoihin. Eli helppo päätös - netti!
tuovi

ViestiKirjoittaja SannaS » 27 Marras 2011 16:50

jos joku hoitais työt mun puolesta niin ilman muuta netti! Puhelin on tärkeä jos käy jotain, samoin auto kun asutaan julkisten kulkuneuvojen saavuttamattomissa
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Novella » 27 Marras 2011 19:54

Puhelimesta minun olisi varmaan ehdottomasti helpointa luopua, koska olen toivoton kännykän käyttäjä muutenkin. Sekä oma että työpuhelin (hyi minua) unohtuvat jatkuvasti pitkiksi ajoiksi äänettömiksi enkä vastikään ollut edes huomannut, että toisesta oli ilmeisesti ollut akku viikon tyhjänä... Mutta koska kännykkää silti tarvitaan hätätilanteiden ratkomiseen, sanon, että netti.
Novella

ViestiKirjoittaja Terhi » 01 Joulu 2011 15:39

Netistä ilman muuta! Kännykän haluaisin pitää ihan siksi, että saa apua jos jotain sattuu, ja asutaan maalla, joten auto on melkeinpä pakollinen, varsinkin jos haluan päästä töihin. Auto olisi silti kakkosena luovuttavien listalla, kännykän haluaisin pitää, hätätilanteessa voisin kulkea naapurin kyydissä töihin ainakin väliaikaisesti.
Terhi

ViestiKirjoittaja MikkoS » 01 Joulu 2011 17:43

netti
MikkoS

ViestiKirjoittaja SaijaN » 29 Huhti 2013 01:01

netti JA puhelin.. voisin hetkeksi paeta vuorille ja kukaan ei saisi kiinni.. ^hehhee^

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 29 Huhti 2013 01:01
SaijaN

Paluu VAPAA SANA!