Erakko

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Erakko

ViestiKirjoittaja e-rakko » 27 Syys 2011 21:57

Mitenkä vois oppia sosiaalisemmaksi kun ei oikein jaksa kyläillä eikä jaksa vieraita ihmisiä kylässä. Läheiset on ok mutta vieraat joille tarvii pitää seuraa rasittaa. Toisaalta olis kiva olla paljon ihmisten kanssa mutta en jaksa oikein pitää ystävyyssuhteitakaan yllä puhelimella. Kotona on kiva olla, en jaksa lähteä aina kaikenmaailman rientoihin. Sitten kun tapaa jonkun kaverin niin kyllä juttu luistaa ja kivaa on, mutta sitten sen saman tyypin voi unohtaa puoleksi vuodeksi aivan täysin. Ehkä eläinten kanssa saa tarpeeks kaveruutta tyydytettyä nin ei jaksa vaivautua hoitamaan ystävyyksiä.

Onko muita erakoita?
e-rakko

Re: Erakko

ViestiKirjoittaja Paula » 28 Syys 2011 09:03

Täällä ilmottautuu yksi samanlainen erakko. Jos nettiä ei olisi niin en tiedä pitäisinkö lainkaan yllä ystävyyssuhteita. En vaan jaksa.
Paula
Valvoja

ViestiKirjoittaja netikka » 29 Syys 2011 21:50

Netti on kyllä tosi hyvä ihmissuhteiden ylläpidossa.
netikka

ViestiKirjoittaja Boxeri-85 » 05 Loka 2011 01:20

HIIOP!! Täällä samanmoinen. Mä _nautin_ yksinolosta, joskus shoppailu+kahvi hyvän kaverin kaa onnistuu, mutta sekin kerran 2-4kk välein.
Lapsuudessani/nuoruudessani olin kokoajan menossa ja tekemisissä ihmisten kanssa, että nyt ei vaan jaksa.
Kaupan alalla 4,5 v töissä ja se riitti. Nyt mua kiinnostais eniten koiraihmisten seura mutta se yksi ja ainoa muuttui ja muutti pois.

No viihdyn mä näinkin, on mulla karvaset kaverit.
Bokseri <3
Boxeri-85

ViestiKirjoittaja EddieK9 » 04 Touko 2013 12:16

Jotenkin pystyy samaistumaan...:D

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 04 Touko 2013 12:16
EddieK9
Valvoja

Paluu VAPAA SANA!