Läskit litoon!!

TÄLLE ALUEELLE VOI KIRJOITTAA KIRJAUTUMATTA!

Läskit litoon!!

ViestiKirjoittaja Eltaka » 18 Syys 2011 00:15

Onko sulla läskisodan aika, pikadieetti vai pitemmän ajan projekti? Tsempattaisko toisiamme!? :)

Mulla on kahden lapsen jälkeen jääny vähän liikaa tota vararengasta vyötärölle, joten sellanen kymmenen kiloa nyt alkuunsa ois tarvis pudottaa. Aikaa ei kauheasti ole liikunnalle, mitä nyt välillä käyn ratsastamassa tai lenkillä koiran kans. Töiden alettua tuo syöminen on onneks vähän järkeistynyt, eli tulee syötyä vähemmän eikä koko ajan puputettua. Puoltoista kiloa on lähteny kuukauden aikana, joten tsemppi on päällä! ^jesh^
Eltaka

Re: Läskit litoon!!

ViestiKirjoittaja SannaS » 18 Syys 2011 09:52

Mun läski ei lähde, mutta liityn joukkoon joka tapauksessa ^jesh^
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jenni » 21 Syys 2011 13:47

Mun pitäis kanssa, mut jostai syystä mulla on tosi korkea kynnys ruveta jumppaamaan kotona. Esim. zumbat olis hyllyssä, mut mä en halua jumpata jos on vähänki vaara että joku näkee mitä teen. Siis verhot ikkunoihin ja ovi lukkoon tyyppisesti saattais onnistua.

Tällä hetkellä painan vähemmän kun mitä esikoista odottamaan alkaessani,ja tästä olis hyvä lähtä puottaan,mut tää kaks suklaalevyä viikossa-tahti,ei ainakaa auta tätä asiaa. Maybe some day?
Jenni

ViestiKirjoittaja SannaS » 21 Syys 2011 14:47

Mulla vain paino nousee >:( on jotenkin sellasta matalalentoa nyt elämässä että ei vain pysty liikkumaan, aika ei oikeasti riitä! Syömiseen se kyllä riittää :/
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hiippa » 23 Syys 2011 12:16

Sama kuvio kun Sannalla :oops: Eli hitaasti, mutta hitaasti hyvä tulee *reps*
Hiippa

ViestiKirjoittaja Eltaka » 27 Syys 2011 21:07

Tittidii, housut istuu paremmin ja vyötä saa kiristää!! Paino ei oo hirmusti kyllä liikkunu mihinkään, mutta ilmeisesti jotain kiinteytymistä tapahtuu! Nyt on kyllä ihan turvonnut olo, kun ukko halus vohveleita iltapalaks ja mäkin niitä sitten pari söin.. Vehnäjauho, maito ja sokeri ei kai ollut se paras yhdistelmä.. :/
Eltaka

Paluu VAPAA SANA!