Reiki

Yleinen hevoskeskustelu, jolle ei löydy omaa aluetta.

Reiki

ViestiKirjoittaja koo » 09 Maalis 2013 20:51

Onko jollain täällä käyvällä kokemusta reikistä -oli se sitten hevosten, muiden eläinten, tai vaikka itsensä (tuttujen?) kautta? Tilasin ponille hoitokerran maanantaille, ja noh... melko skeptisin fiiliksin sitä odotan -mutta kieltämättä mielenkiinnolla. Kuulostaa nimittäin sen verta oudolta, että pakko kait se on tätäkin kokeilla -etenkin, kun sain hyvän tarjouksen. Joskus vannoin itselleni, että hörhöilyn raja saa luvan loppua homeopaattisiin. (ok, alunperin niihinkään ei pitänyt uskoa -tai en nyt tiedä onko se uskoa, kun ne oikeasti ovat toimineet tilanteissa, mihin on pitänyt) Raja lienee nyt ylitetty...
koo

Re: Reiki

ViestiKirjoittaja AnneH » 10 Maalis 2013 08:21

Mielenkiinnolla odotan, tokihan jos tuloksia saadaan niin kai tarvitaan monta monta kallista hoitokertaa ;)
Kyllä tuossa taitaa mulla mennä ihmispuolellakin jo hörhöilyn raja ;D Mutta siis en ole ennakkoluuloinen eli kerro sitten ihmeessä miten kävi.

Jossain fb:ssa pyöri video missä joku mies antoi reikihoitoa (tai miksi sitä sanotaan) ponin mutustellessa heiniä tyytyväisen näköisenä. Tuli vaan mieleen et tapahtuiko tuossa nyt jotain?
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koo » 10 Maalis 2013 15:21

No höh, katkesi netti juuuuri kun olin lähettämässä viestiä, enkä ole vieläkään oppinut kopioimaan tekstiä juuri tuon varalta...

Muttasiisjoo, luultavasti sama mies tulossa tännekin, sillä on Youtube pullollaan noita videoita ja mainostelee mm. FBn heppakirppiksillä reikihoitojaan noiden videoiden kanssa. Ja sanoi myös, että yhdellä hoitokerralla saa jo tuloksia aikaan, mutta toistuvat eivät ole yhtään pahitteeksi. Saa nähdä...

Jos tuo toimii tuolle mahakipuiselle kaakille, niin meidän tallilla on sitten kaksi stressaajaa, joiden chakroja vai-mitä-nyt-olikaan voi tulla tasapainottamaan; stressaantuessaan imppaava, (imppaa tosin myös ruokinnan yhteydessä ja tylsistyessään) sekä kutova kopoti. Tällä hetkellä tuo lähinnä... noh, huvittaa... :''D Että joku tulee tallille, pitää käsiään ponissa tai ponin lähellä, ja tadaa, poni on parannettu. Muttajoo, saa nähdä... Tulen ehdottomasti jakamaan kokemukset vaikka heti hoidon jälkeen, ja pari päivää siitä.
koo

ViestiKirjoittaja AnneH » 10 Maalis 2013 21:51

Kiva, odotan mielenkiinnolla *jppii*
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SannaS » 11 Maalis 2013 08:08

Mua kiinnostaa kanssa, kuten kaikki hörhöily ylipäätään ;) Homeopatiakin on kummallista; mä periaatteessa uskon siihen, mutta käytännössä se ei ole toiminut kuin kerran ihan todella. Jos sitä kerran tapahtunutta "ihmeparantumista" lapsilla ei olisi, niin pitäisin homeopatiaa huuhaana, mutta nyt en oikeastaan voi, mutta eipä se ole tehonnut kunnolla kuin tuon kerran. Se ainoa kerta oli niin vakuuttava, että sitä ei voi sivuttaa eikä pitää lumetapahtumana, koska kohteena olivat lapset ja ihan näkyvät tulehdusmuutokset, jotka paranivat silmissä vaikkei mikään lääketieteellinen konsti ollut siinä onnistunut pitkien ponnistelujen aikana.
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koo » 12 Maalis 2013 00:10

Hmmh, nyt on hoito tekaistu ja pääsin vihdoin kotiin ja koneelle saakka.

Totanoin, en tiedä mitä ajatella. Kyllä se jotain teki, mutta ei se ainakaan nyt ensimmäisellä kerralla ponin mahakipuja poistanut. Poni oli ihan mielettömän outo ja lähes pelottava, se oli jonkin sortin transsitilassa tai jotain. :D Täältä löytyy tarkempi selostus, tuossa menikin niin kauan että taidan hipsiä samantien nukkumaan enkä yritäkään tiivistää tekstiä tähän. [:

//Se piti vielä laittaa, että minulla taas on homeopatiasta ja kukkatipoista vain hyviä kokemuksia -ei kamalan montaa, mutta jokainen kerta on ollut toimiva. Minulla on tälläkin hetkellä kaapissa Rescue Remedy-pullo, jota suhuuttelin sen marsuhalvausmarsun suuhun mahdollistaakseni sen yöunet -toimi sillä, toimi hyperaktiivisuuskohtauksen yöllä saaneella koiralla (:D no halusin nukkua...) ja toimii minulla pahimmassakin ahdistuksessa unen saamiseen. Samoiten erään koiramme kasvattaja hoiti yhden koiristamme tulehduksen yhdellä pillerillä...
koo

ViestiKirjoittaja SannaS » 12 Maalis 2013 08:56

Kyllä mä uskon että se toimii, JOS - ja vain JOS on oikea aine, nimittäin mä olen lapsille syöttänyt (plus itse vetänyt) purkkitolkulla pillereitä jotka eivät ole tehonneet, mutta tosiaan kerran se sitten tehosi kun mikään muu ei tehonnut, ja konsteja oli kokeiltu vaikka mitä.

Tarvii perehtyä sun reikikokemuksiin paremmalla aikaa :)
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koo » 15 Maalis 2013 02:06

Nyt on sitten kulunut useampi päivä ponin hoidosta, ja ikävä kyllä on todettava, että tällä taitaakin olla oikeasti jotain vaikutusta... Poni ei ole ollut läheskään yhtä tappomeiningillä, eilen sain jopa painella sen mahaa, kun normaalisti karvanpäiden sively on jo aiheuttanut jalkojen nostelua ja hammaskaluston vilauttelua! Mikään ei ole elinolosuhteissa tai ruokinnassa muuttunut. (ja ei, se ei ole ikävä asia, että ponilla on nyt huomattavasti helpompi olla)

Hoitaja teki myös tarjouksen, että voi käydä tuota hoitamassa huomattavasti edullisempaan hintaan silloin tällöin ja etenkin, jos tulee akuutti tilanne ja poni on taas hirmu kipeä. En näe yhtään mahdottomana, ettenkö kutsuisi toistekin.

(Niin, ja eipä tulehduskipulääkkeetkään poista/paranna influenssaa. ;))
koo

Paluu Yleinen keskustelu