Fretit, nämä veikeät vipeltäjät

Onko sinulla kotitarvekanoja tai lemmikkivuohia, akvaariota tai marsuja? Täältä löydät muut lemmikki- ja hyötyeläinten omistajat

Fretit, nämä veikeät vipeltäjät

ViestiKirjoittaja Paula » 26 Heinä 2011 15:08

Kiinnostaa kuulla juttuja teidän freteistänne ja niiden temmellyksistä ja aikaansaannoksista. Mulla on ollut frettejä, olen niitä kasvattanut ja olen ulkomuototuomarikin freteille. Omia ei enää ole, mutta kiinnostus ei kai lopu koskaan kokonaan. Eli ei muuta kuin kertomaan juttuja että saan nauraa ja muistaa miksi mulla ei enää ole mahdollisuutta pitää frettejä *enkuli*

Voin myös toki auttaa erinaisissa frettiongelmissa jos joku tarttee apua....

Tässä yksi pieni kuva minun viimeisimmistä "vauvoista"
http://www.ryokas.net/Ferret/Illerhemsida_files/burreblaise.jpg
Paula
Valvoja

Re: Fretit, nämä veikeät vipeltäjät

ViestiKirjoittaja Hannele » 06 Syys 2011 22:06

Hei.
Olipa kiva kuva. Minkälaisia lemmikkejä nämä oovat?
Hannele

Re: Fretit, nämä veikeät vipeltäjät

ViestiKirjoittaja Paula » 07 Syys 2011 00:54

Ööh... Mitähän niistä kertoisikaan :-) Yleensä vastaan kysyjille, että jos ajattelet että risteytät Kissan, Rottweilerin ja kaksivuotiaan lapsen ja laitat sen sekoituksen rotankokoiseen pakettiin, niin pääset kuvitelmassa aika lähelle.

Oppivat vaikka mitä ja vaikka kuinka nopeasti, mutta tekevät sitä oppimaansa juuri silloin kun itseä huvittaa. Pidetään irti, ei siis häkkieläin, ja suurin osa oppii käymään laatikolla ainakin jotenkuten. Ovat mukavuuden haluisia, eli vessaksi kelpaa lähimmäinen nurkka jos ei jaksa laatikolle asti kävellä.

Koulutus on tärkeää (opettaa että meidän ihoon tulee reikiä jos naskalihampailla ottaa kiinni) ja pitää aina muistaa että fretit luulevat olevansa ihmisiäkin suurempia... Eli jos ei halua hankaluuksia, niin täytyy muistaa että fretti on Rottweiler pienessä pakkauksessa. Jos annat pikkurillin, niin se vie koko käden...
Paula
Valvoja

Paluu Muut eläimet