Kanat

Onko sinulla kotitarvekanoja tai lemmikkivuohia, akvaariota tai marsuja? Täältä löydät muut lemmikki- ja hyötyeläinten omistajat

Re: Kanat

ViestiKirjoittaja AnneH » 13 Syys 2013 14:21

Mä en kyllä Muista yhtäkään joka olis kuollu kuoriuduttuaan ja onhan noita tipuja tullu vaikka kuinka.. En tiiä mikä sen tappoi, veikkaan et on jääny jalkoihin.
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SannaS » 13 Syys 2013 17:48

OK, jotenkin muistin et Teil olis ennenkin kuollu tipuja ^hmm^ ja munanetissä niitä aina lukee... Mutta mulla ei ole kokemusta kuin näistä yksistä tipuloista niin en tiedä.
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja AnneH » 13 Syys 2013 22:12

SannaS kirjoitti:OK, jotenkin muistin et Teil olis ennenkin kuollu tipuja ^hmm^ ja munanetissä niitä aina lukee... Mutta mulla ei ole kokemusta kuin näistä yksistä tipuloista niin en tiedä.

En mä muista yhtään kuollutta tipua, lopetettu on pari vikojen takia (jalkavaivat, ei ole pysyny pystyssä jne). Mutta että viikon vanha olis tuollein yhtäkkiä vaan kuollu *why^ Ja sitten on noita munaan kuolleita loppuvaiheessa. Ai niin yksi hukuttautui puuroastiaan joskus ^hmm^ Mutta tuossa ei siis näkynyt mitään vikaa. Täytyy toivoa et toi toinen selviää hengissä.
Mua ahistaa vaan tuo rokkikana joka hautoo ja hautoo......
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja AnneH » 15 Syys 2013 09:17

Rokkikana sai pari munaa hautomakoneesta alleen meidän naapurilta. Nää on laitettu koneeseen 4. päivä joten ei tarvitse ihan niin kauaa enää istua :roll:
Eilen oli muuten päivä ettei Pirkka muninu, noh tänä aamuna se siellä istui taas ^jesh^

Meidän kanat sai muuten monta pussia linssejä (päiväykset mennu). Liotin kuumassa vedessä yön yli ja wautsi että kanat tykkäs :P
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja AnneH » 25 Syys 2013 21:43

Äsken ennen töihin lähtöä tsekkasin niin yhdessä munassa rokin alla oli jo isot säröt ja piippaus kuului *ihQua*
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Terhi » 27 Syys 2013 08:42

Meillä ehkä haudotaan *ihQua* Maija-maatiainen on kököttänyt munien päällä pesässä keskiviikkoillasta lähtien, normaalisti on tosi arka eikä päästä lähelle mut nyt ei karannut pois vaikka katoin sinne alle ja laitoin kolme munaa lisää, siellä oli kaksi. Tartteeko mun tehdä nyt mitään?
Terhi

Edellinen

Paluu Muut eläimet