Satula shetlanninponille

Poni on pieni, mutta vie kaikenkokoisten ja -ikäisten sydämen. Oma alue keskustelulle poneista.

Re: Satula shetlanninponille

ViestiKirjoittaja SannaS » 04 Syys 2012 22:00

mä voisin myydä ton meijän pikkulänkän halvalla ^hehhee^
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ponisteri » 05 Syys 2012 10:35

^Pidetään mielessä, jos tuo Wintec Kids ei nyt myöskään miellytä :D
Ponisteri

ViestiKirjoittaja Ponisteri » 14 Syys 2012 09:49

Wintec kids saapui meilekin ja vaikuttaa aivan pätevältä *ilo*
Mutta millaista satulahuopaa käytätte wintec kidsin kanssa ^hmm^ ? Siihen kun ei saa noita normihuovan lenkkejä kiinni vastinhihnoihin.
Semmoinen alcapad-tyyppinen huopahan olisi hyvä, mutta shettiskokoa en ole löytänyt netistä mistään, pony taitaa olla iso tämmöiselle pienelle (ainakin normaali cob-kokoinen huopa on iso...)
Ponisteri

ViestiKirjoittaja AnneH » 14 Syys 2012 13:11

Ponisteri kirjoitti:Wintec kids saapui meilekin ja vaikuttaa aivan pätevältä *ilo*
Mutta millaista satulahuopaa käytätte wintec kidsin kanssa ^hmm^ ? Siihen kun ei saa noita normihuovan lenkkejä kiinni vastinhihnoihin.
Semmoinen alcapad-tyyppinen huopahan olisi hyvä, mutta shettiskokoa en ole löytänyt netistä mistään, pony taitaa olla iso tämmöiselle pienelle (ainakin normaali cob-kokoinen huopa on iso...)

Se ON kiva satula ^jesh^

Kyllä satulan pitäisi pysyä paikallaan ihan pelkästään laittamalla vastinhihnojen lenkuista kiinni ^hmm^ Niin tietty sitten pitää ostaa sellasia missä on ne.
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ponisteri » 14 Syys 2012 13:18

Ne alemmat lenkit saakin, juu, siis satulavyön niistä läpi. Mutta ne ylemmät lenkit, niitä ei saa kun tässä satulassa ei ole siipeä minkä saisi ylös vastinhihnojen päältä. Vaan vastinhihnat tulee ulos sieltä satulan alaosasta vaan. Eli ylemmät lenkit jää roikkumaan turhana.
Ponisteri

ViestiKirjoittaja Paula » 14 Syys 2012 14:24

Anna niitten roikkua:-) Huovat joissa on tarralliset lenksut olen laittanut kahvan ympäri:-)
Paula
Valvoja

ViestiKirjoittaja SannaS » 14 Syys 2012 18:22

mulla on sama homma omassa satulassa kun ei oo siipeä, ja mä oon laittanut alustinhihnan taakse jos roikkuminen häiritsee ja yltää sinne asti, mä en tiedä millanen systeemi tossa wintecissä on
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katja » 14 Syys 2012 23:43

Mä laitoin tossa Kidsissä ne vastinhihnoihin tarkoitetut lenksut (tarralliset) toisiinsa kiinni tohon sään yläpuolelle, niin eivät roiku missään. Mietin kyllä et vois katkaista pois koko lenksut.
Katja
Valvoja

Edellinen

Paluu Ponit