Miten vietätte uuttavuotta?

Kavioliittojen lisäksi hevosihmisillä on muitakin liittoja, tämä alue on omistettu elämälle tallin ulkopuolella.

Miten vietätte uuttavuotta?

ViestiKirjoittaja Katja » 30 Joulu 2012 22:18

Meillä neljävuotiaan hartaimmat toiveet huomiselle uudenvuoden aatolle oli, että pitää olla tähtisadetikkuja ja sipsejä :D No niitä mä tänään sitten ostin ja päätin että ainainen nakit & perunasalaatti- menu vaihtuu tänä vuonna tortilloihin.

Raketteja meillä todennäköisesti ammutaan muutama heti tossa alkuillasta, että lapset jotain näkee, mutta siinä se sitten taitaapi olla. Mua yleensä vaan inhottaa noi raketit kun elukat pelkää. Olisivat edes hiljaisempia :P
Katja
Valvoja

Re: Miten vietätte uuttavuotta?

ViestiKirjoittaja SannaS » 30 Joulu 2012 22:46

meillä ekaa kertaa pieniä raketteja, keskimmäinen 4v kyselee koko ajan millon ammutaan... mä en niin välitä moisista mutta mies painosti... meillä ei hevoset niin piittaa mutta toinen koirista pelkää :(

syömispuoli on hakusessa mutta melkein vois tehä pitsaa, ei jaksa perunasalaattia kun jut pääsi rosollista
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Terhi » 30 Joulu 2012 23:31

Meillä ei muksut kai edes tiedä et huomenna on joku erikoinen päivä :oops: Vois kai ostaa alkuillaks tähtisadetikkuja ja muutaman raketin ja on meillä perunasalaattia ja jotain. Ollaan kuitenkin menossa miehen kanssa viettämään aikuisten uuttavuotta, lapset on kotona mummon ja ukin kanssa joten jätetään erikoisjärjestelyt niille ;) Kattovat varmaan ihmeissään muiden raketteja ikkunoista, meille näkyy aika hyvin kaukaakin.
Terhi

ViestiKirjoittaja villavilla » 31 Joulu 2012 21:36

Koo on vienyt ponin poikkeuksellisesti sisälle talliin, ettei loukkaa itseään, mikäli sattuu säikähtämään rakettien paukuttelua (talli sijaitsee taajaman rajamailla) - poni siis ollut 24/7 tähän saakka ulkona. Kotona oleskellaan koko perheellä. Koiria on uutta vuotta meillä viettämässä 6 kpl. Eivät vaikuta pelkäävän paukuttelua, rentoina makaavat olohuoneessa ihmisten seurassa. Koko ilta ja alkuyö "katsellaan" telkkaria (minä ainakin) koirien seurana = minä surffaan / teen käsitöitä, telkkari on päällä. Tai jos siihen kyllästyn, laitan CD:n soimaan.

Ruokalistalla on perinteisesti keitetyt nakit, peruna- ja punajuurisalaatti. Nuoremman pojan toiveesta ostimme myös hot dog -sämpylöitä ja niiden sekä nakkien kanssa tarjolle laitetaan pussiperunamuusia. Koo:lle lämmitetään
mozzarella-tikkuja, kun ei syö lihaa. Ehkä niistä riittää meille aikuisillekin. Nämä siis syödään sitten yöllä ennen nukkumaan menoa. Nuorempi poika halusi muutaman raketin tms paukun ostaa, miehen kanssa käyvät ne puoliltaöin pihalla pamauttamassa (siis poika valitsi, minä ostin). Tähtisadetikkuja on monta pakettia kaapissa aiemmilta vuosilta, mahtavat jäädä edelleen käyttämättä. Viimeinen nukkumaanmenijä tietystä osasta perhettä käyttää koirat vielä iltapissalla omalla pihalla puolenyön jälkeen, kun suurin paukuttelu on loppunut.

Ai niin, uuden vuoden juomana ajateltiin miehen kanssa tällä kertaa nauttia kupit kahvia terästettynä Baileyksellä.

Tästä meillä alkaakin muutaman päivän juhlaputki, mutta se on sitten eri asia se ^hehhee^
villavilla

ViestiKirjoittaja Paula » 01 Tammi 2013 15:23

Minä olin koirien kans kotona ja yrittelin opiskella. Lapset isänsä kanssa serkun luona viettämässä uutta vuotta. Olivat syöneet kolmen lajin illallisen. Minä tein äitini ohjeella mustikkapiirakan ja söin yli puolipellillistä illan aikana:-)
Paula
Valvoja

Paluu Perhe-elämä ja parisuhteet