sukupuoliroolit kasvatuksessa

Kavioliittojen lisäksi hevosihmisillä on muitakin liittoja, tämä alue on omistettu elämälle tallin ulkopuolella.

Re: sukupuoliroolit kasvatuksessa

ViestiKirjoittaja SannaS » 19 Marras 2012 14:01

^ kyllä ne päiväkoti-ikäiset jo huomaa :roll: käy lukemassa mun taannoiset fb-päivitykset aiheesta.
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Noste » 19 Marras 2012 14:04

Sanna, ai.. ikävä kuulla. >:(

Ai juu, se piti vielä sanoa, että sinänsä jännä, että miehellä taas vaaleanpunainen/roosa on ihan ok. Mä ostin miehelle roosan värisen t-paidankin kerran synttärilahjaksi ja olen ollut vähän pettynyt, kun ei se suostu käyttämään sitä. Toisaalta tässä taidan saada maistaa just sitä omaa lääkettä, mies on taidettu pukea kans poikana poikien väreihin. Käyttää kyllä muuten tosi värikkäitä (kirkasta punaista, oranssia, keltaista..) paitoja, mutta tosiaan tuo vaaleanpunainen ei mene..
Noste

ViestiKirjoittaja Paula » 20 Marras 2012 00:01

Hih, minä taas olen onnellinen kun olen löytänyt punaisia haalareita ym. Menevät molemmille ja näkyvät paremmin kuin tummat värit:-)
Paula
Valvoja

ViestiKirjoittaja AnneH » 21 Marras 2012 09:54

Joo ja meidän 15-v käyttää pinkkejä kalsareita ^jesh^ ja kohta 4v tykkää kirkkaan punaisesta *heart*
AnneH
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katja » 12 Joulu 2012 23:21

Meidän 4 v. kuunteli joululevyä ja oli tyrmistynyt kun siinä tuli se biisi, jossa lauletaan, jotain että "hän nuket niin hienot tytöille tuo, pojille autot upeat nuo". Kysyi, että miks se tuo vaan pojille autoja. Mä sanoin, et se on vähän tyhmä laulu ja että ihan yhtä lailla tytöt voi saada autoja ja pojat nukkeja.
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja SannaS » 18 Maalis 2013 19:23

No niinpä! tosin meillä pojat ei ole tykänneet nukeista vaikka heillä sellaisia on ollut, mutta eipä tyttökään ihan mielettömästi niillä leiki, tosi harvoin. Tyttö tykkää enemmän "unisex-leluista" kuten junaradasta ja Angry Birdseistä ja piirtämisestä. On hänellä yksi erittäin tyttömäinen tykkäys; My Little ponit :D Hän aina harjaa niitten tukkaa ja laittaa "talliin kakkalle" ;D Nyt joulupaketista löytyy kauko-ohjattava auto kun kerran pojatkin kuulema saa. Tytölle oli siis ostettu sukulaisten toimesta keittiövälineitä leikkikeittiöön ja pojille kauko-ohjattavat autot. Arvatkaa oliko se kuin punainen vaate mulle ja menin ostamaan auton tytöllekin njäh

Tymnelultut on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 18 Maalis 2013 19:23
SannaS
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Perhe-elämä ja parisuhteet