Meillä 3,5 ja 2,5 vuotiaiden likkojen herkkua on jauhelihakeitto ja makaronimössö (jauhelihaa ja makaronia sekaisin). Mä itse inhoan kastikkeiden tekoa, joten aika usein talviaikaan meillä on muusia ja siihen sit lihapullia tai uunimakkaraa. Makaronilaatikkoa teen kans aika usein, mut se on tuntunu kokevan inflaation viime aikoina, ennemmin syövät ilman munamaitoa.

Kinkkukiusausta en ookaan tehny pitkään aikaan! Kalaa meillä syödään säälittävän harvoin, ei oikeestaan koskaan ja kanan kans sama juttu, kun isäntä ei tykkää kanasta. Mä taas en muuta lihaa tarttiskaan.

Eineksistä tyttöjen suosikki on pinaattilätyt ja niitä tulee kyllä sit syötyä ihan joka viikko. Pitsasta noi kans tykkää, itsetehtynä tai valmiina. Ja ranskalaisista! Ei niinkään uunissa tehtävistä vaan ihan hampparipaikoista ostetuista. Ei ny kovin usein käydä, mut tietääpähän et jotain syövät kyllä jos reissussa ollaan eikä muuta ruokaa keksitä. Kesäherkkuna oli grillattu makkara..

Mä en oo ollu niin kauhean huolestunu meidän yksipuolisesta ruokailusta, kun tytöt kuitenkin on hoidossa ja saavat siellä kyllä kokeilla kaikenlaisia ruokia ja yleensä syövätkin hyvin. Järki lähtis kyllä jos tarttis kotona joka päivä keksiä kaksikin ruokaa kun en todellakaan mikään kokkikolmonen ole.