Lasten suusta

Kavioliittojen lisäksi hevosihmisillä on muitakin liittoja, tämä alue on omistettu elämälle tallin ulkopuolella.

Re: Lasten suusta

ViestiKirjoittaja HipHip » 04 Helmi 2012 22:40

Äsken saunassa tytön 3,5 v. kanssa:
-Äiti onko sulla vieläkin noi tissit?
-Joo, kyllä ne mulla on ihan aina..
-Onko kaikilla äiteillä aina sellaset tissit joista tulee maitoa?
-No ei sitä maitoa aina tule. Nyt sitä tulee sen aikaa ku XXXX sitä tarvii.
HipHip

ViestiKirjoittaja Hiippa » 05 Helmi 2012 16:22

Meidän neiti 3-v eilen yritettyään kertoa isälleen jotain asiaa:
Ei iskä tajunnut, mutta ei ne miehet aina ymmärrä mitä niille puhuu.
Hiippa

ViestiKirjoittaja SannaS » 05 Helmi 2012 23:46

^hehhee^ Hiippa, näin se on.

Meidänn viisvee tänään oli saunomassa ja ihan hikisenä menossa suihkuun. Pikkuveljellään olikin jo pillimehu, ja herra 5v ei halunutkaan suihkuun vaan juomaan pillimehua. Isänsä kuitenkin pakotti pojan suihkuun, ja tämä huusi: "EIII, mä en halua ollenkaan märäntyä!" :D Tarkoitti tietysti kastua ja tulla märäksi.
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SannaS » 07 Helmi 2012 23:50

Esikoisemme 5v seurasi tänään kun pelasin yhtä pallopeliä netissä. Aikansa epäonnistumistani katsottuaan hän halasi minua ja sanoi: "Äiti, sä olet maailman surkein!" ;D
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katja » 20 Helmi 2012 00:37

Meidän 3 v. neiti on ruvennut keksimään juttuja. Yleensä ne alkaa "kun mä olin pieni tyttö" tai "me kerran Allin (nukke) kanssa.."
han
Ruokapöytäkeskustelu:
"Äiti, miks mua ei kukaan oo kutsunut rouvaksi?"
"No yleensä sellaisia naisia jotka on menneet naimisiin kutsutaan rouviksi"
"Ai niin, mä kävin kerran Allin kanssa siellä naimisissa ja silloinhan mua kutsuttiin rouvaksi"

Tyttö tutki mun valtaisaa kuuden palkintomitalin kokoelmaa ja olin juuri kertonut yhdestä hopeamitalista jonka sain hiihtokisasta jossa oli vain kaksi hiihtäjää, joten hänkin kertoi oman "muistonsa".

"Mä olin kerran pikkutyttönä juoksukilpailuissa joissa oli vain kaks osallistujaa ja mä tulin neljänneksi" :D :D

Tyttö harmitteli että hänellä ei ole omaa kissaa ja lupasin että hän saa pitää omanaan meidän vanhinta, talon kylkiäisenä tullutta kissaa ja tänään hän sitten innolla ruokki kissan ja antoi sille vettä ja seurasi vieressä silmät loistaen kuinka kissa söi ja joi ja totesi sitten tavattoman onnellisena "äiti mulla on nyt ihan erilainen olo" :D
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja SannaS » 20 Helmi 2012 10:46

Katja :D VItsi noi lapset on hassuja kyllä. Joka päivä saanauraa jotain niitten sanomisia
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Eippa » 21 Helmi 2012 23:19

;D Aaah, mua ihan itkettää noi Katjan pikkuneidin sanailut!! Ihaaaania! Meilläkin toki kolmevee puhuu, mut en mä vielä kauheen hauskoja lausahduksia oo siltä kuullu. No se oli aika hyvä kun isi oli pois koko viikonlopun poikien kans reisus ja neiti sit kysy et missä isi on ja kun sanoin et isi on reissussa niin hän kysyi: "Missä se reissu on?" Hmmmm.. Yritä siinä sitten selittää... :D
Eippa
Valvoja

ViestiKirjoittaja Ansku » 22 Helmi 2012 07:38

Meidän tyttöjen suosikki leikki on tällä hetkellä naimisiin meno. Isompi menee kodinhoitohuoneeseen ja huutaa: "Sisko tuu mun kanssa naimisiin, mä oon jo täällä naimisissa." Pienempi menee perässä ja hokee: "Mennään vaan ikko naimisiin." :D

Tästä on jo aikaa, mut kerran isä teki lapsille siskonmakkarakeittoa ja johan isompi suuttui: "Miks mä en saa IKINÄ mitään keittoa, miksi vaan sisko saa aina, missäs MUN keitto on?!!?" ^hehhee^ Aika kauan sai selittää ennen kun ymmärsi mistä on kyse.

Nykyisin kun tuo 4v suuttuu jostain niin huutaa minulle: "Äiti ei oo kyllä yhtään ihana, etkä kyllä yhtään nättikään, en oo enää ikinä sun kaveri, enkä leiki sun kanssa!" Tuohon ei kyllä paljon lisättävää jää... :D
Serafiia 14.12.07 & Safiina 3.7.09
Ansku

ViestiKirjoittaja Ansku » 22 Helmi 2012 10:07

Tyttöjen keskustelu aamupalapöydässä, pikkusisko: "Ikko, syötätkö mua?", isosiko: "En mä sisko rakas jaksa tänä aamuna syöttää sua, kun mun jalat on jo niin poikki, mä syötän sitten eilen." Pikkusisko: "Joo joo..." :D :D Kyllä oli taas naurussa pitelemistä.
Serafiia 14.12.07 & Safiina 3.7.09
Ansku

ViestiKirjoittaja SannaS » 07 Maalis 2012 19:19

Esikoinen kysyi multa kun laittelin kirppikselle vietäviä tavaroita että "Äiti palautatko sä nämä kaikki kirpputorille?" Hänen käsityskykynsä mukaan ilmeisesti kaikki tulee kirpparilta ja palaa sinne lopulta ;D
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Terhi » 13 Maalis 2012 13:12

Laskettiin eilen pulkalla mäkeä ja vedin molemmat muksut pulkalla ylös. Puuskutin raskasta rinnettä ylös, ja kun oltiin ylhäällä niin 3-vuotias sanoi: "Äiti sä olet taitava!" Ei harmittanut enää yhtään niin paljon että isompikin vedätti itsensä ylös :)

Tuon jälkeen leikkivät sisällä, niin 3-vuotias sanoi pikkusiskolleen: "Mene sinä tuonne tekemään pipi niin minä tulen sairastamaan sinut." Hän oli ambulanssikuski :D
Terhi

ViestiKirjoittaja Katja » 13 Maalis 2012 16:57

"Mä teen varpailla itselleni korotuksen" = mä nousen varpailleni :D
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Heli » 20 Maalis 2012 12:26

Tyttö lauleskeli rosvolaulua ja keksi, että hän on Kasper, äiti Jesper ja pikkusisko Joonatan. Kun vähän myöhemmin oltiin lähdössä kauppaan, hän katseli mua ja tokaisi: Jepellä ei ole housuja.
Heli

ViestiKirjoittaja ilona » 20 Maalis 2012 16:22

meidän neiti 3v puolestaan kailotti kaupassa taannoin kovaan ääneen "Äitiii, ostetaanko mullekkin muumitamppooni" ^hehhee^ ^hehhee^

Oltiin siis valitsemassa lapsille omia SHAMPPOO pulloja, veljellään taisi olla kädessä muumishampoo, josta neiti tämän sitten hätääntyneenä bongasi ja varmisti että saa oman.... saattoi olla hyllyvälikössä muillakin hieman hymyssä pitelemistä.
ilona

ViestiKirjoittaja SannaS » 20 Maalis 2012 17:40

ilona ;D

Me käytiin tänään lääkärillä, ja esikoinen istui tuoliin tutkittavaksi. Lääkäri kysyi että "no mikäs sinua vaivaa?" Poika totesi että "Mulla on korva kipeä, ja oltiin aiemmin lääkärissä. Mutta se ei kuunnellut mun keuhkoja koska se oli valelääkäri" *nolo*
SannaS
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Perhe-elämä ja parisuhteet