Lasten suusta

Kavioliittojen lisäksi hevosihmisillä on muitakin liittoja, tämä alue on omistettu elämälle tallin ulkopuolella.

Lasten suusta

ViestiKirjoittaja SannaS » 03 Joulu 2011 18:48

Kuten kaikki tiedämme, lasten suusta se totuus kuullaan. Kerätäänkö tänne hauskoja sutkauksia mitä nuo pienet totuudentorvet viljelevät? Ne kun tuppaa naurattamaan hetken, ja sitten kun yrittää myöhemmin muistella mikä juttu se olikaan niin eihän sitä enää muista. Nyt sitten talletetaan ne muistiin.

Meidän esikoisemme ratkaisi ongelman tänään:

Isi soittaa äidille ja kysyy tarviiko kaupasta tuoda mitään.
I: Onko saunaolutta?
Ä: On yksi, mutta mä en tiedä juonko ollenkaan, sä saat juoda sen.
I: No mutta jos mä ostan yhden varmuudeksi?
Keskustelua isänsä puolesta kuunnellut poika huusi takaa: "Osta kaksi!" ^hehhee^

Esikoisella on hauskoja juttuja usein, hamittavaisesti ne vain unohtuu aina. Yksi hyvä mitä hän aina välillä huutaa suuttuessaan on: "Nyt menee hermot päähän!!!"
SannaS
Ylläpitäjä

Re: Lasten suusta

ViestiKirjoittaja Trix » 04 Joulu 2011 21:08

Minä kikatin aivan katketakseni täällä yksinäni pari päivää sitten kun meidän tyttö 1½ v. tarttui taas olennaiseen mitä on kuullut radiosta. Siellä soitetaan sellaista biisiä kun "sexy and I know it" ja tyttö alkoi heti ensisoinnut kuultuaan hokemaan "seksi, seksi, seksi", ja sitten kun laulussa joissain kohdissa myös huokaillaan "seksikkäästi" "ahh", niin eiköhän tämäkin sitten huokaillut kovasti"aaahh, aaahh..". ;D

Minulla ei siis ole osaa eikä arpaa siihen että tyttö juuri noihin kohtiin kiinnitti huomiota tai ylipäätään tuollaisia höpisee, eikä varmasti kenelläkään muullakaan. Toki tästä eteenpäin varmasti tekee samaa kun hoksasi että se on mamman mielestä tosi hauskaa. Täytyy toivoa kovasti ettei ko. biisiä soitella missään julkisesti niin että tyttö kuulee, kai sitä ihmiset voi pitää minua hieman häiriintyneenä kun tyttäreni tuollaisia lauleskelee... :oops:

Eikä se välttämättä toiste enää ole edes niin kovin hauskaa että taapero tollaisia päästelee suustaan, mutta jotenkin siinä tilanteessa se huvitti ihan tolkuttomasti kun juuri ne kaikkein "likaisimmat yksityiskohdat" piti siitä biisistä kaivaa. *green*
Trix

ViestiKirjoittaja SannaS » 07 Joulu 2011 22:42

Tänään selvisi sitten erinäisiä asioita maamme julkkiksista.
Isä keskusteli poikansa (pian 5v) kanssa yleissivistäviä.

I: Mitä Kimi räikkönen harrastaa?
P: No koiria. Eikun se harrastaa POIKIA! ;D

Sitten pienempi, 3v:
I: No mitäs Lasse Lehtinen tekee?
P: Noo, se soittaa rumpuja.

Heh, naurettiin kyllä noita Räikkösen harrastuksia vedet silmissä
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Terhi » 08 Joulu 2011 00:14

Olin maanantaina läheisellä ABC:lla pojan kanssa kahvilla. Siellä oli paljon lehmätauluja ja -patsaita, mm. sellainen taulu missä lehmä retkottaa selällään riippukeinussa. Poika huomasi ensin lukuisat lehmät ja sitten miten niillä kaikilla oli TISSIT! Huuteli sitten kovaan ääneen että KATO, tuollakin on TISSIT! Onneksi sen taulun alla istui lauma äijiä syömässä eikä rouvashenkilöitä :D

Tänään olin sitten käynyt pojan kanssa suihkussa, ja poika huomasi että äidillä on paljon isommat varpaat kuin hänellä. Sitten huusi yhtäkkiä että Äitillä on iso TISSI!

Taitaa pojasta tulla tissimies ^hehhee^
Terhi

ViestiKirjoittaja SannaS » 08 Joulu 2011 10:01

Terhi kirjoitti:
Taitaa pojasta tulla tissimies ^hehhee^

Toisin kuin Kimi Räikkösestä ^hehhee^
SannaS
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja EddieK9 » 13 Joulu 2011 17:30

Meidän keskimmäinen oli varmaan jotain 7-v., kun oltiin kaupassa. Etukäteen oltiin sovittu että ostetaan jotain pientä hyvää ja hän sitten valitsi pari suklaapatukkaa. Tuli kuitenkin toisiin ajatuksiin ja tarkoituksena oli ehdottaa patukoiden vaihtoa jäätelöön, joten huusi kovaan ääneen seuraavaan hyllyvälikköön: "Iiiisiii, jos jätän tupakat ostamatta niin saanko jäätelöä!?" Ja pikkusen porukka taas katsoi.. *green*
EddieK9
Valvoja

ViestiKirjoittaja Terhi » 13 Joulu 2011 23:08

Meidän vajaa 3-vee oli viikonloppuna tosi reippaana mäenlaskussa, kymmeniä kertoja veti itse pulkkansa mäen päälle uudestaan ja uudestaan, mutta jossain vaiheessa alkoi kai pikkuisen väsyttää kun sanoi että pitäis olla hinaustraktori että ei tarttis kävellä :)

Tänään oli sitten hermostunut mummoon joka ei antanutkaan ottaa enää viidettä pikkuleipää ja oli tokaissut että : "Minä tulen ja laitan sinut solmuun!" Kun tuo ei tehonnut tarpeeksi ja tuli seuraava kielto, oli tehostanut uhkaustaan: "Isi tulee ja laittaa sinut solmuun!" Sen minäkin tahtoisin nähdä, ukon vääntämässä anoppia solmulle :D
Terhi

ViestiKirjoittaja Katja » 14 Joulu 2011 00:02

Voi kun jaksais aina kirjoittaa näitä muistiin.. viikonloppuna leivottiin tytön (3 v.) kanssa pipareita ja mä tein sit koko ajan heppamuotilla pipareita. Tyttö sit kysyi, että "miks sä äiti käytät vaan sitä heppamuottia" johon vastasin vaan jotain että se on musta kiva muotti, johon tyttö totesi että "mä luulen että se johtuu siitä että sä olet hevosihmisiä" :D
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Heli » 16 Joulu 2011 15:20

Ihania :D

Meidän tyttö 3-v totesi, että meille voisi tulla vielä yksi vauva. Vähän aikaa mietittyään lisäisi, että se saisi olla sitten tummaihoinen. Iskällä voi olla tähän toiveeseen sanansa sanottavana ^hehhee^
Heli

ViestiKirjoittaja Ansku » 21 Joulu 2011 04:41

Nää on niin parhaita. :D Vai että tummaihoinen vauva pitäis Helin perheeseen tulla. ^hehhee^

Meidän 4vuotias on melkoisen sanavalmis tapaus ja sen jutuille saa kyllä nauraa. Mummun ystävät muistavat varmasti ikänsä kun menivät kurkkaamaan vaunuissa olevaa, n. 8kk ikäistä vauvaa ja vaunuista kuului kirkkaalla äänellä: "Kuka siellä." 1vuotiaana huusi minulle suuttuessaan: "Nyt tyttö menee lumitöihin" ja lähti eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan. Tuolloin ei siis osannut sanoa vielä nimeään ja kutsui itseään tytöksi.

Tässä taannoin hän jutteli mummun kanssa puhelimessa ja tiedusteli missä mummun auto oli. Mummo siihen että, tuossahan se pihassa seisoo. Tähän tyttö närkästyneenä: "Mutta mummu, eihän sillä ole edes jalkoja!!" *reps*
Isänsä kanssa kun olivat pihalla hommissa ja isä sirkkelöi puita, tokaisi tyttö hänelle: "Iskä, mun pitäis kyllä saada oma sirkkeli, sellainen Hello Kitty sirkkeli." Muutama päivä sitten uhkailin häntä, että joulupukki ei tuo lahjoja ellei ole kiltisti, vastauksena oli: "Ei se haittaa, Pertti (tätinsä mies) voi kyllä tuoda mulle paljon lahjoja."
Serafiia 14.12.07 & Safiina 3.7.09
Ansku

ViestiKirjoittaja Anu » 02 Tammi 2012 00:19

;D Nää lasten jutut on parhaita !

Meillä tyttö noin 2 vuotiaana hoki aina: mummun mussu ja taaton tussu... Mummonsa hälle aina lorutteli että mummun mussu ja taaton tassu. Tämän hokeman pois kitkeminen olikin sitten kova homma. ^hehhee^

Ja veljenpoika halusi aina taaperona pillumehua, kun halusi pillimehua. ^jesh^
Anu

ViestiKirjoittaja Terhi » 02 Tammi 2012 13:28

Meidän isi oli juhlimassa uuttavuotta kavereidensa kanssa ja yöllä kotiuduttuaan meni sohvalle nukkumaan. Kun herättiin muksujen kanssa aamulla ja mentiin olkkariin, niin esikoinen kysyi että "Mistä tuo on tuohon ilmestynyt?"

Sama poika kärtti eilen lisää ja lisää jäätelöä mummolta ja katsoi kun mummo kaapi loput omaan kippoonsa. Kun tuli selväksi ettei saa enää lisää, tokaisi ärtyneesti "Kiitos sitten!"
Terhi

ViestiKirjoittaja Katja » 02 Tammi 2012 22:42

"Äiti, järkyttääkö sua kun mä käytän näin paljon näitä servettejä?" kysyi 3 v. kun otti kahvipöydässä kolmannen lautasliinan :D

Samainen tyttäö kertoi hyvin huolestuneena, että isin kaivinkoneesta on katkennut telaKETKU îloits'
Katja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Terhi » 03 Tammi 2012 15:08

^Meidän pojalla ei muuten ole vaatteissa vetoketjua, vaan vetokoukku :D
Terhi

ViestiKirjoittaja Katja » 19 Tammi 2012 15:01

Eilinen keskustelu:

Tyttö 3v: Äiti, sitten kun mä oon iso tyttö ja saan oman vauvan, niin saanko mä autonkin?
äiti: Kyllä sä voit sitten auton ostaa..
tyttö: Millä mä pääsen sinne autokauppaan?
äiti: No jos mä vien sut? Tai isi?
tyttö: EIKÄ! Mä meen taksilla ja kävelen ite sinne taksille..äiti, oonko mä silloinkin komevuotias?
Katja
Valvoja

Seuraava

Paluu Perhe-elämä ja parisuhteet